• Zwroty i reklamacje

Zwrot w ciągu 14 dni

 

Nie jesteś zadowolony z zakupu? Zwrócimy Ci pieniądze!

Kupiłeś coś w naszym sklepie i nie jesteś zadowolony z zakupu?

Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.

Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.
Link do formularza Link

Reklamacja i gwarancja
 
  1. Umową Sprzedaży objęte są produkty nowe.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
   3.   W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo  do reklamacji 
  w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Przedsiębiorca występujący jako osoba 
  fizyczna może mieć prawa do rękojmi, jeżeli zostanie wykazany brak związku transakcji z prowadzoną 
  działalnością, a tym samym nabył prawa konsumenta. W stosunku do takich osób stosowane będą 
  przepisy regulujące uprawnienia konsumenta związane z rękojmią.
    4. Reklamację należy zgłosić elektronicznie na adres e-mail: biuro@gsmt.pl wypełniając Formularz 
        reklamacyjny na stronie Sklepu Link, lub korespondencyjnie na adres Sklepu: ul. Olimpijska 26, 
        80-180 Gdańsk. Produkt należy odesłać na adres Sklepu: ul. Olimpijska 26, 80-180 Gdańsk. 
        Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady,  okoliczności (w tym datę) jej 
        wystąpienia, dane Klienta składającego  reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu. 
    5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 
  1. dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
    6. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą 
        zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.